Dnia Kobiet w Poznańskim Towarzystwie Amazonki

9 i 10 marca 2020 r. w Poznańskim Towarzystwie Amazonki obyły się spotkania z okazji Dnia Kobiet. Spotkania odbyło się w świetlicy Klubowej w ramach "Spotkań Integracyjnych" realizowanych w zadaniu publicznym "WSZECHSTRONNA REHABILITACJA AMAZONEK" współfinansowanym ze środków Miasta Poznania.

 

logo miasta poznaniapic1120481165112119with ratio16 9

 

 

 paczek3.jpegpaczek1.jpegpaczek2.jpegpaczek4.jpeg

WSZECHSTRONNA REHABILITACJA AMAZONEK

Czytaj dalej...

Urząd Miasta Poznania rekomenduje by wszystkie miejskie szkoły, przedszkola i żłobki zostały zamknięte

W związku z komunikatem UM Poznania rozważamy zamknięcie Klubu od środy 11.03.2020. Prosimy na bieżąco śledzić komunikaty, z których dowiedzą się Państwo czy Klub będzie zamknięty. Poniżej link oraz treść komunikatu z UM Poznania:

"Szkoły, przedszkola i żłobki - Miasto rekomenduje zamknięcie

Miasto Poznań rekomenduje, by wszystkie miejskie szkoły, przedszkola i żłobki zostały od środy, 11 marca, zamknięte na najbliższe dwa tygodnie – ogłosił podczas wtorkowej sesji rady miasta Jędrzej Solarski, zastępca prezydenta Poznania. Decyzję podjęto, by zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
- Wystosowaliśmy już komunikat do dyrektorów miejskich przedszkoli, żłobków i szkół – mówi Jędrzej Solarski, który przewodzi powołanemu przez prezydenta miasta Zespołowi ds. monitorowania zagrożeń związanych z koronawirusem SARS-CoV-2 na terenie Poznania. – O decyzji poinformowaliśmy wojewodę wielkopolskiego, niewykluczone, że wkrótce takie decyzje będą podjęte w całej Polsce. Być może dmuchamy na zimne, ale profilaktyka jest łatwiejsza od późniejszego leczenia, co pokazuje sytuacja we Włoszech. Tam osoby starsze często zarażały się koronawirusem od dzieci, które chorobę przechodziły bezobjawowo i przekazywały dziadkom. Przykład włoski pokazuje, że lekceważenie koronawirusa przynosi złe efekty. Trzeba mu przeciwdziałać jak najwcześniej i my będziemy to robić.
Ostateczną decyzję podejmą dyrektorzy szkół.
- Dyrektorzy dostaną szczegółowe informacje i wytyczne dotyczące sugerowanych zasad postępowania zarówno wobec uczniów, jak i nauczycieli - mówi Mariusz Wiśniewski, zastępca prezydenta Poznania.
W niedzielę, 8 marca, weszła w życie ustawa ws. szczególnych rozwiązań związanych z koronawirusem. Daje ona prawo do dodatkowego zasiłku opiekuńczego, przysługującego rodzicom w przypadku zamknięcia szkół i przedszkoli z powodu epidemii. Zasiłek jest przyznawany maksymalnie na 14 dni i na takich zasadach, jak zasiłek opiekuńczy, jaki rodzice mogą dostać w przypadku nagłego zamknięcia szkoły.
Prawdopodobnie zamknięte na dwa tygodnie zostaną również miejskie instytucje kultury, baseny, lodowiska czy zoo. Organizowane przez miasto imprezy masowe zostaną przesunięte na późniejsze terminy. Miasto apeluje do przedsiębiorców, by unikali imprez masowych i skupisk ludzi.
Badania nowego patogenu wskazują, że osoby starsze są bardziej narażone na chorobę wywoływaną koronawirusem. Dlatego zastępca prezydenta zaapelował do poznańskich seniorów o – na ile to możliwe – pozostawanie w domu.
- Jeśli to możliwe, organizujmy pomoc sąsiedzką dla seniorów – mówił podczas sesji. – Pracujemy już z organizacjami pozarządowymi, które mogłyby pomóc najstarszym mieszkańcom miasta w robieniu zakupów. Projekt jest obecnie w przygotowaniu. Będziemy na bieżąco informować poznaniaków i poznanianki o wszystkich poczynaniach.
W poniedziałek, 10 marca, potwierdzono pierwszy przypadek zakażenia nowym koronawirusem w Poznaniu. Osoba zakażona, kobieta z województwa wielkopolskiego, trafiła na oddział zakaźny poznańskiego szpitala miejskiego z objawami poważnego zapalenia płuc. Wcześniej przebywała w szpitalu w Puszczykowie. Stan pacjentki jest na bieżąco monitorowany.
Prezydent Poznania powołał zespół do spraw monitorowania związanych z wirusem zagrożeń. W stanie podwyższonej gotowości są miejskie szpitale. Dodatkowe środki ostrożności zostały też wprowadzone w życie w miejskich jednostkach. O bezpieczeństwo pasażerów dba też poznańskie MPK - aż do odwołania na każdym przystanku, na którym przeprowadzana jest wymiana pasażerów, autobusy i tramwaje otwierają wszystkie drzwi, aby ograniczyć kontakt pasażerów z przyciskami i jednocześnie jak najbardziej przewietrzyć pojazd. Codziennie myte są (z użyciem środka dezynfekującego) poręcze, biletomaty, kasowniki i inne elementy wyposażenia pojazdów, najczęściej dotykane przez pasażerów. Środek dezynfekujący jest używany także podczas usuwania zanieczyszczeń np. po gumach do żucia czy napojach."

Źródło: https://www.facebook.com/Poznan/posts/10157286809947893?__tn__=K-R

Czytaj dalej...

Wyjście do teatru MARZEC 2020

U W A G A   ! ! !

 ZAPRASZAMY DO MOJEGO TEATRU

Poznań ul. Gorczyczewskiego 2

NA SPEKTAKL:

Randka w ciemno

15 marca 2020r godzina 19,00

Zapisy  do 28.02.2020 r. w biurze u Ani

Randka w ciemno

Reżyseria: Marek Zgaiński
Scenariusz: Marek Zgaiński
Czas: 55 minut
Premiera: 22 wrzesień 2012
Występują: Izabella Tarasiuk-AndrzejewskaLeszek Wojtaszak
Recenzje:

Ktoś wymyślił, że kobiety są z Wenus, a mężczyźni z Marsa. Potem ten pogląd rozpowszechnił się i utrwalił. A przecież z gruntu jest pozbawiony sensu, bo wiadomo, że na Marsie, ani tym bardziej na Wenus, nie istnieją warunki pozwalające na powstanie życia i wykształcenie się jego inteligentnych form. Kobiety i mężczyźni nie pochodzą z odległych planet i zasadniczo się od siebie zbytnio nie różnią, z wyjątkiem paru całkiem miłych szczegółów anatomii. Nie różnią się zwłaszcza kiedy spędzili ze sobą dwadzieścia lat, dzień w dzień, spotykając się w tej samej kuchni, mijając na tym samym korytarzu i śpiąc w tym samym łóżku. Znają się tak dobrze, że prawie są identyczni. A może wcale się nie znają? Może spotykają się po raz pierwszy i zastanawiają się czy będą do siebie pasować?

Ta przewrotna komedia jest próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie – jak uniknąć nudy i rutyny w małżeństwie z dwudziestoletnim stażem albo jak do tego nie dopuścić, gdy związek dopiero się zaczyna. Mamy nadzieję, że przedstawienie rozbawi Was i pozwoli uniknąć sporych kosztów związanych z wizytami w gabinetach terapeutycznych.

 

Wyjścia do kina i teatru są organizowane w ramach projektu pn. "Aktywne Seniorki", który jest realizowany ze środków Miasta Poznania.

 

Czytaj dalej...

Zapytanie Ofertowe

Projekt pod nazwą „WSZECHSTRONNA REHABILITACJA AMAZONEK”

Współfinansowany przez PFRON

Poznań, dnia 14 lutego 2020 r.

Zapytanie ofertowe

Przedmiot: „Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu finansowanego w części ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych”.

Zamawiający:

Poznańskie Towarzystwo „Amazonki”

ul. Piastowska 38

61-556 Poznań

Tel. 61 8333 665

KRS 0000075164

NIP: 783-14-95-516    

Regon: 631275027

Adres strony internetowej: http://www.amazonki.poznan.pl/

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Status organizacji pożytku publicznego: TAK

Zamawiający nie jest płatnikiem VAT

  1. I.Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego zadania publicznego:

„WSZECHSTRONNA REHABILITACJA AMAZONEK”

Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000217/15/D z dnia 20 grudnia 2017 r.

Okres całkowity realizacji projektu: od 1 kwietnia 2018 r. do 31 marca 2021 r.

Okres podlegający audytowi: od 1 kwietnia 2019 r. do 31 marca 2020 r.

Koszt projektu w części podlegającej audytowi: 509 900,00 zł, w tym ze środków PFRON:             457 000,00 zł.

Wartość kosztów kwalifikowanych projektu w części podlegającej audytowi: 509 900,00 zł.

  1. II.Wprowadzenie
  1. Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”.
  2. Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej 14 000 euro.
  3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  4. Zapytanie prowadzone jest w ramach Projektu „Wszechstronna rehabilitacja Amazonek” współfinansowanego przez PFRON.
  1. III.Cel audytu

Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji zadania/projektu są kwalifikowalne, a zadanie/projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.

  1. IV.Zakres audytu zewnętrznego.
    1. Audytor dokonuje oceny dokumentów finansowych i rzeczowych w odniesieniu do działań zrealizowanych przez Zamawiającego. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji zadania/projektu z jego założeniami określonymi we wniosku oraz w umowie. Podczas audytu badana jest wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Zamawiającego dokumentach związanych z realizowanym zadaniem/projektem.
    2. W ramach audytu badane jest w szczególności czy:
      1. księgi rachunkowe – w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją zadania/projektu,
      2. dowody księgowe, stanowiące podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych,
      3. zestawienia sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów (faktur VAT i/lub innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej) przedkładane przez Zamawiającego do rozliczenia przyznanego dofinansowania,

są zgodne ze stanem rzeczywistym realizacji zadania/projektu (w tym czy prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową zadania/projektu, według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów) a także czy odpowiadają wymogom zawartym w umowie.

  1. Audyt obejmuje w szczególności:
    1. weryfikację kwalifikowalności poniesionych kosztów i sposobu ich dokumentowania, w tym m.in.:
      1. weryfikację, na podstawie reprezentatywnej próby, oryginałów dowodów księgowych dokumentujących zdarzenia dotyczące realizacji zadania/projektu (w okresie objętym audytem), w tym weryfikację opisu dowodów księgowych (klauzul), zgodnie z warunkami umowy; dobór próby powinien być oparty na metodach statystycznych,
      2. ocenę prawidłowości i wiarygodności poniesionych kosztów (w tym m.in. czy zostały faktycznie poniesione, czy są zasadne i oszczędne, czy są związane z realizacją zadania/projektu, czy zostały poniesione w terminie realizacji zadania/projektu),
      3. sprawdzenie wniesienia przez Zamawiającego wkładu własnego, zgodnie z warunkami wskazanymi w umowie,
      4. kontrolę zgodności prowadzenia rachunkowości z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.), w części dotyczącej audytowanego zadania/projektu,
      5. sprawdzenie, czy prowadzona jest wyodrębniona ewidencja księgowa w zakresie zdarzeń dotyczących realizacji zadania/projektu, zgodnie z zasadami wskazanymi w umowie,
      6. sprawdzenie statusu podatkowego Zamawiającego (w szczególności w zakresie podatku VAT),
      7. weryfikację zgodności danych przekazywanych w sprawozdaniu z realizacji zadania/projektu w części dotyczącej postępu rzeczowego oraz postępu finansowego z dokumentacją dotyczącą realizacji zadania/projektu,
      8. weryfikację sposobu pozyskiwania i przechowywania oraz przetwarzania danych o uczestnikach zadania/projektu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.),
      9. weryfikację sposobu monitorowania zadania/projektu przez Zamawiającego (osiągania celu zadania/projektu), dotrzymanie harmonogramu realizacji działań w zadaniu/projekcie,
      10. o ile dotyczy to Zamawiającego – ocenę poprawności udzielania zamówień publicznych obejmującą w szczególności sprawdzenie, czy Zamawiający prawidłowo stosuje ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). W przypadku gdy Zamawiający nie będzie zobligowany do stosowania ustawy

Prawo zamówień publicznych, audyt powinien obejmować prawidłowość zakupu dostaw i usług pod względem gospodarności.

  1. weryfikację sposobu realizacji działań promocyjnych, zgodnie z warunkami umowy,
  2. weryfikację sposobu prowadzenia i archiwizowania dokumentacji zadania/projektu,
  3. sprawdzenie, czy Zamawiający wdrożył zalecenia po przeprowadzonych kontrolach oraz usunął uchybienia, jeśli takie zostały wykryte.
  4. Audyt zewnętrzny powinien zostać przeprowadzony zgodnie z Międzynarodowymi Standardami

Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego, stanowiącymi załącznik do Komunikatu Nr 4 Ministra Finansów z dnia 20 maja 2011 r. w sprawie standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych (Dz. Urz. MF z 2011 r. Nr 5, poz. 23).

  1. Przygotowana analiza/audyt winna zostać przekazana Zamawiającemu w wersji pisemnej w dwóch egzemplarzach i w wersji elektronicznej na płycie CD w wersji Word i PDF.

V. Wymagania dotyczące oferenta

  1. Oferent powinien wykazać się niezbędnym doświadczeniem w zakresie prowadzenia audytu oraz dysponowaniem osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w zakresie przeprowadzania audytu.
  2. Przez podmioty o niezbędnym doświadczeniu należy rozumieć podmioty:
    1. dysponujące osobami o udokumentowanych kwalifikacjach,
    2. posiadające udokumentowane doświadczenie w zakresie audytowania zadań/projektów realizowanych w ramach procedury konkursowej zadań zlecanych finansowanych ze środków publicznych (przynajmniej 3 zadania/projekty),
    3. posiadające udokumentowane doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych,
    4. posiadające udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego i/lub audytu wewnętrznego.
    5. Przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytu należy rozumieć osoby spełniające warunki określone w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.). W przypadku osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu zewnętrznego projektu warunki wskazane w ust. 2 pkt a)-d) stosuje się odpowiednio.
    6. Podmiot ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zadania/projektu zobligowany jest do złożenia:
      1. wykazu wykonanych audytów zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych, z podaniem źródła (podmiotu/instytucji finansującej) wraz z terminem ich wykonania,
      2. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,
      3. potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.
      4. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, powinny dotyczyć zarówno kwalifikacji i doświadczenia osób, które będą bezpośrednio uczestniczyć w wykonaniu audytu, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia na przeprowadzenie audytu. Złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiedniego doświadczenia przez podmiot ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zadania/projektu stanowi wymóg w stosunku do oferentów ubiegających się o zlecenie tej usługi.
      5. Skład zespołu przeprowadzającego audyt zewnętrzny zadania/projektu powinien być co najmniej dwuosobowy. W skład zespołu powinna wchodzić co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.
      6. Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności od badanego Zamawiającego. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt zewnętrzny:
        1. posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w Jednostce audytowanej lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotyczącą audytu zewnętrznego zadania/projektu,
        2. jest lub był w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Jednostki audytowanej albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
        3. osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Jednostki audytowanej, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt,
        4. w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego Zamawiającego,
        5. jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Jednostki audytowanej albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby,
        6. jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie zadaniem/projektem, który następnie audytuje,
        7. z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.
        8. Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać również wymóg bezstronności i niezależności od PFRON. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostawanie w stosunku pracy z PFRON osób wykonujących audyt zewnętrzny.
        9. Osoby przeprowadzające audyt zewnętrzny składają pisemne oświadczenie o bezstronności i niezależności. Oświadczenia stanowią załączniki do umowy podpisywanej pomiędzy

Zamawiającym a wykonawcą audytu zewnętrznego. Oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie stanowi załącznik do niniejszego zapytania.

  1. Wyłączeniu podlegają podmioty, które nie będą w stanie świadczyć usługi na podstawie umowy zlecenia zakończonego wystawieniem faktury albo rachunku.
  1. V.Wymagania dotyczące raportu
  1. Po przeprowadzeniu audytu zewnętrznego, audytor zobowiązany będzie do przygotowania raportu/sprawozdania z audytu. Zamawiający ma prawo do odniesienia się do raportu/sprawozdania.
  2. Raport/sprawozdanie z audytu zewnętrznego powinien zawierać w szczególności następujące elementy:
    1. datę sporządzenia raportu/sprawozdania,
    2. nazwę i adres podmiotu realizującego zadanie/projekt,
    3. nazwę podmiotu przeprowadzającego audyt zewnętrzny,
    4. nazwę audytowanego zadania/projektu, numer i datę umowy, która dotyczy audytowanego zadania/projektu,
    5. całkowitą wartość zadania/projektu w tym całkowitą wartość kosztów kwalifikowalnych, kwotę dofinansowania,
    6. termin realizacji zadania/projektu oraz zwięzły opis audytowanego zadania/projektu,
    7. imiona i nazwiska audytorów uczestniczących w audycie oraz numer imiennego upoważnienia do przeprowadzenia audytu zewnętrznego,
    8. termin przeprowadzenia audytu zewnętrznego,
    9. okres objęty audytem zewnętrznym,
    10. cel audytu zewnętrznego,
    11. zakres przedmiotowy audytu zewnętrznego, w tym dokumenty (rodzaj, numer, itp.), które zostały poddane badaniu,
    12. podjęte działania i zastosowane techniki audytu zewnętrznego,
    13. informacja czy badanie audytowe zostało przeprowadzone na podstawie wszystkich dokumentów, czy też na próbie dokumentów oraz informacja o sposobie doboru próby do zadania audytowego,
    14. ustalenia stanu faktycznego,
    15. wskazanie stwierdzonych problemów w trakcie realizacji zadania/projektu wraz ze wskazaniem ich wagi,
    16. określenie oraz analiza przyczyn i skutków uchybień,
    17. uwagi i wnioski w sprawie usunięcia stwierdzonych uchybień, ewentualne rekomendacje,
    18. podpisy audytorów sporządzających raport/sprawozdanie.
    19. Wszystkie strony raportu/sprawozdania z przeprowadzonego audytu powinny być ponumerowane i parafowane przez audytora zewnętrznego.
    20. Audytor jest zobowiązany dostarczyć raport również w wersji elektronicznej na płycie CD, lub przesłać go mailem na adres:
  1. VI.Oferta.

Oferta winna być sporządzona w języku polskim.

W ofercie winna być podana CENA BRUTTO za przeprowadzenie audytu

  1. VII.Opis części zamówienia – jeśli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  1. VIII.Wymagany termin realizacji.

Okres realizacji zlecenia: od 1 marca 2020 r. do 31 marca 2020 r.

Wyłoniony Oferent zobowiązany jest do podpisania umowy w terminie 5 dni od dnia wyboru oferty.

  1. IX.Warunki Płatności.

Płatność zostanie zrealizowana przelewem na wskazany przez Wykonawcę w fakturze rachunek bankowy w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

  1. X.Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:

K1 – Cena – maksymalnie możliwych do uzyskania 70 pkt,

K2 – Ilość wykonanych audytów zewnętrznych w zakresie zadań/projektów realizowanych w ramach procedury konkursowej zadań zlecanych finansowanych ze środków publicznych (im większa ilość tym wyższa punktacja przy czym po wykazaniu 10 dalsze audyty nie będą uwzględniane) – maksymalnie możliwych do uzyskania 30 pkt,

Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:

K = K1 + K2

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).

Ad. 1

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium K1- Cena:

K1 = (Cmin:C) x 70

K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny

Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert

C – cena badanej oferty

Cena musi być podana w wartości BRUTTO, w złotych polskich cyfrowo i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrowo, a podaną słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie.

Ad. 2

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium K2 - Ilość wykonanych audytów zewnętrznych w zakresie zadań/projektów realizowanych w ramach procedury konkursowej zadań zlecanych finansowanych ze środków publicznych:

K2 = Ilość wykonanych audytów x 3 pkt, przy czym po wykazaniu 10 dalsze audyty nie będą uwzględniane

K2 – liczba punktów uzyskana za kryterium ilości audytów, maksymalnie możliwych do uzyskania 30 pkt

Przy ocenie będzie brana pod uwagę ilość wykonanych audytów zewnętrznych w zakresie zadań/projektów realizowanych w ramach procedury konkursowej zadań zlecanych finansowanych ze środków publicznych, z podaniem źródła finansowania – nazwy podmiotu ogłaszającego konkurs.

XI. Informacje dodatkowe.

  1. Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
  2. Zamawiający wybierze ofertę cenową odpowiadającą wszystkim wymogom przedstawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia.
  3. W sprawach dotyczących zapytania informacji udziela biuro projektu w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do 15.00, Tel 668 359 109;
  4. Pytania dotyczące zapytania ofertowego można również kierować pisemnie na adres mailowy:
  5. Ofertę, kompletną wraz z załącznikami, opatrzoną podpisami i pieczęcią Wykonawcy, należy złożyć w formie elektronicznej drogą mailową na adres , za ważne będą uznane wyłącznie oferty złożone w formancie PDF.
  6. Termin składania ofert: do dnia 21 lutego 2020 r. do godz. 23:59, decyduje data wpływu na skrzynkę mailową Poznańskiego Towarzystwa „Amazonki”.
  7. Oferty złożone po terminie składania ofert podanym powyżej nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
  8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  9. Termin związania ofertą wynosi 10 dni od daty otwarcia ofert przez Zamawiającego.
  10. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani poprzez upublicznienie wyniku postępowania ofertowego na stronie internetowej Poznańskiego Towarzystwa „Amazonki” http://www.amazonki.poznan.pl/ w terminie do 25 lutego 2020 r.
  11. W umowie z Wykonawcą Zamawiający zastrzeże karę umowną na wypadek niewykonania lub niewłaściwego wykonania przez Wykonawcę zobowiązania w wysokości 30% wartości usługi.
  12. Wykonawca ponosi pełne ryzyko w związku z doręczeniem oferty.
  13. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty obciążają Wykonawcę.
  14. Zamawiający przewiduje możliwość kontaktu i/lub spotkania z wybranymi wykonawcami w celu uzyskania dodatkowych informacji lub przeprowadzenia negocjacji cenowych.
  15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

-  swobodnej weryfikacji ofert,

-  unieważnienia procedury ofertowej bez podania przyczyny.

                     

Załącznik do zapytania ofertowego:

1. Oświadczenie o bezstronności i niezależności oferenta.

Oświadczenie o bezstronności i niezależności

Przystępując do realizacji usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego zadania/projektu

„WSZECHSTRONNA REHABILITACJA AMAZONEK” realizowanego na podstawie umowy numer ZZO/000217/15/D z dnia 20 grudnia 2017 r. przez Wnioskodawcę

Poznańskie Towarzystwo „Amazonki” z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Piastowskiej 38,

61-556 Poznań,

ja (imię i nazwisko) .........................................................................................................

jako osoba uczestnicząca w przeprowadzeniu audytu oświadczam, że spełniam wymóg bezstronności i niezależności, tj.:

  1. nie posiadam udziałów, akcji lub innych tytułów własności w Jednostce audytowanej lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której mam wykonać usługę dotyczącą audytu zewnętrznego zadania/projektu,
  2. nie jestem i nie byłem(-am) w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym

(pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Jednostki audytowanej albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,

  1. nie osiągnąłem(-am), chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Jednostki audytowanej, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt,
  2. w ciągu ostatnich 3 lat nie uczestniczyłem(-am) w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,
  3. nie jestem małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia i nie jestem związany(-a) z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Jednostki audytowanej albo zatrudniającą przy prowadzeniu audytu takich osób,
  4. nie jestem i nie byłem(-am) zaangażowany(-a) w planowanie, realizację, zarządzanie zadaniem/projektem, którego dotyczy audyt,
  5. nie pozostaję w stosunku pracy lub zlecenia z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  6. nie mam żadnych innych powodów, które spowodowałyby, że nie spełniam warunków bezstronności i niezależności.

...........................................................................................................

           (podpis osoby uczestniczącej w przeprowadzeniu audytu)

............................................................................................................

                                        (data i miejsce)

Pobierz załącznik - Zapytanie ofertowe

    Pobierz załącznik - oświadczenie

Czytaj dalej...

Ankieta dla Pacjentów

Zachęcamy do wzięcia układu w ankiecie nadesłanej przez Piotra Brombera z Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytet Zielonogórski.

” Zapewniam o pełnej poufności i anonimowości uzyskanych danych. Ich opracowanie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych uniemożliwia identyfikowanie osób biorących udział w badaniu. Ankieta obejmuje zarówno pytania dotyczące oceny funkcjonowania NFZ jak i systemu ochrony zdrowia w Polsce. Uzyskane dane zostaną wykorzystane w pracy naukowej.” – informuje Piotr Bromber.

Link do ankiety: https://ankietadlapacjentow.webankieta.pl/

Czytaj dalej...

Konferencja „Pacjent Onkologiczny i Jego Rodzina”

KPO20_baner-750x100_01sp.jpg

Konferencja „Pacjent Onkologiczny i Jego Rodzina”

Konferencja „Pacjent Onkologiczny i Jego Rodzina” to jedyna w Polsce konferencja skupiająca się na interdyscyplinarnym podejściu do leczenia pacjenta przed, w trakcie i po terapii przeciwnowotworowej. Formuła spotkania przewiduje wykłady i warsztaty z zakresu profilaktyki, leczenia i pomocy psychologicznej zarówno dla chorego jak i jego rodziny i opiekunów.

„Pacjent Onkologiczny i Jego Rodzina” to niezwykłe spotkanie świata medycyny i codziennego życia chorych na nowotwór i ich rodzin.

Podczas konferencji lekarze - specjaliści z różnych dziedzin medycyny, psychologowie i dietetycy pomogą w przejściu tej trudnej drogi, jaką jest powrót do zdrowia i rehabilitacja chorego.

Pacjent Onkologiczny i Jego Rodzina – link do strony konferencji (https://www.termedia.pl/Konferencja-Pacjent-Onkologiczny-i-Jego-Rodzina-Intro,1184,9080.html).

Zapraszamy 25 kwietnia 2020 r. do Warszawy!

 

 

 

Czytaj dalej...

XIV Konferencja – Przyszłość leczenia i pielęgnacji chorych na raka piersi w Polsce „FALENTY 2020”

logo_PTdBnRP 2.jpg

XIV Konferencja
Przyszłość leczenia i pielęgnacji chorych na raka piersi w Polsce „FALENTY 2020”

26-28 marca 2020 r.
Warsaw Plaza Hotel
ul. Łączyny 5, 02-820 Warszawa

Zapraszamy do udziału w XIV Konferencji Naukowej „Przyszłość leczenia i pielęgnacji chorych na raka piersi w Polsce FALENTY 2020” organizowanej przez Polskie Towarzystwo do Badań nad Rakiem Piersi w Warszawie w dniach 26-28.03.2020 r.

Nadchodząca konferencja będzie drugą polsko – amerykańską konferencją na temat raka piersi, w której swój udział potwierdzili wybitni specjaliści w diagnostyce i leczeniu chorych na raka piersi z Uniwersytetu Medycznego Maryland oraz Greenebaum Cancer Center.

Tematyka zbliżającej się konferencji, poświęcona będzie między innymi:
• postępom w diagnostyce patomorfologicznej raka piersi
• nowym trendom w chirurgii raka piersi
• ewolucji schematów terapeutycznych w raku piersi
• roli komunikacji we współpracy i opiece nad chorą
• zagadnieniom etycznym współczesnej onkologii
• oraz organizacji leczenia chorych na raka piersi w ramach „Breast Cancer Units”

Jesteśmy przekonani, że obecność wybitnych specjalistów zarówno z ośrodków amerykańskich jak i polskich będzie okazją do wymiany doświadczeń i ciekawych dyskusji na temat poprawy opieki nad chorymi na raka piersi.

Mamy nadzieję, że przygotowany program, zaproszeni wykładowcy i formuła wydarzenia spotkają się z Państwa zainteresowaniem.

Więcej informacji na stronie internetowej www.konferencjafalenty.pl

Logo_konferencji_Falenty20202.jpg

Biuro organizacji konferencji:
Delta Tour Sp. z o. o.
ul. Czerska 18
00-732 Warszawa


Osoba do kontaktu:
Marta Stankiewicz
+48 537 167 577
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czytaj dalej...

Bezpłatny Żłobek na Ratajach dla dziaci, których niepełnosprawne i niepracujące mamy planują powrót na rynek pracy!

Poznań, os. Stare \Żegrze 14/65

W Poznaniu na os. Stare Żegrze 14/65 rozpoczyna działalność bezpłatny żłobek "Mali Odkrywcy" finansowany ze środków Unii Europejskiej, z którego korzystać mogą niepełnosprawne matki przebywające na urlopach wychowawczych lub bezrobociu. Podczas pierwszego roku funkcjonowania żłobka opłacie będzie podlegało wyłącznie wyżywienie dzieci: 12 zł/dzień. Do "Małych Odkrywców" przyjmowane są dzieci, które nie ukończyły 3 lat.

Żłobek "Mali Odkrywcy" jest istotną częścią projektu z obszaru aktywizacji zawodowej dedykowanego mieszkankom Poznania, które planują powrót do pracy po przerwie związanej z urodzeniem dziecka. W ramach aktywizacji zawodowej matki mogą wziąć udział w szkoleniach zawodowych, 3-miesięcznych stażach zawodowych oraz indywidualnych spotkaniach z doradcą zawodowym, psychologiem i pośrednikiem pracy. Z tytułu udziału w szkoleniu zawodowym i stażu każda matka otrzyma stypendium szkoleniowe i stażowe.

Szczegółowych informacji udziela:

Agnieszka Michońska-Skomra

Koordynator Projektu

510 488 157, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Scan1 2

Scan2 2

Czytaj dalej...

Uczestniczki Zakwalifikowane na Szkolenie Liderek z Zakresu Zarządzania - 11-15. 12. 2019, Kama Park Hotel Orla 13, 64-410 Sieraków

Szkolenie Liderek z Zakresu Zarządzania - 11-15. 12. 2019, Kama Park Hotel Orla 13, 64-410 Sieraków
Lp Nazwisko Imię Adres
1 Betlińska Elżbieta Darłowo
2 Bielawska Maria Środa Wlkp
3 Bombrych Jolanta Włocławek
4 Firlej Elżbieta Leszno
5 Frąckiewicz Jolanta Nowa Sól
6 Grabiec- Raczak Ewa Warszawa
7 Grygier Józefa Jarocin
8 Jackowiak Janina Poznań
9 Klimczewska Zofia Szamotuły
10 Korzeniowska Halina Gdańsk
11 Kotlarek Władysława Bolesławiec
12 Kozicka Irena Toruń
13 Krupa Jadwiga Sosnowiec
14 Kunicka Wiesława Warszawa
15 Kurkowiak Teresa Wschowa
16 Lipińska Ewa Toruń
17 Lubińska-Palicka Krystyna Gniezno
18 Markowska Elżbieta Częstochowa
19 Matuszak Grażyna Jarocin
20 Michalak Iwona Zielona góra
21 Pawlak Helena Poznań
22 Pielichowska Małgorzata Poznań
23 Popek Urszula Września
24 Ratajczak Aleksandra Śrem
25 Rogal Grażyna Darłowo
26 Skonieczna Elżbieta Włocławek
27 Stajszczyk Maria Ostrzeszów
28 Stoińska Elżbieta Piła
29 Strzyżewska Gabriela Międzychód
30 Sufinowicz Lidia Poznań
31 Szczech Krystyna Toruń
32 Szymkowiak Danuta Pniewy
33 Wrzesińska Barbara Kalisz
34 Ziemiańska Anna Gdańsk
Czytaj dalej...

Uczestniczki Zakwalifikowane na Warsztaty z Zakresu Edukacji Zdrowotnej dla Seniorek- 11-15. 12. 2019, Kama Park Hotel Orla 13, 64-410 Sieraków

Warsztaty z Zakresu Edukacji Zdrowotnej dla Seniorek- 11-15. 12. 2019

Lp Nazwisko Imię Adres
1 Adamska Krystyna Gorzów
2 Andrejów-Rogowska Dorota Wschowa
3 Antosiewicz Stanisława Warszawa
4 Baumann Jadwiga Świecie
5 Brzuchalska Maria Gorzów Wielkopolski
6 Choroszewska Bernadeta Każmierz Rydzyna
7 Chylewska Barbara Każmierz
8 Ciesielczyk Alicja Wrocław
9 Ciesiewicz Elżbieta Popówko
10 Cybulska Danuta Płock
11 Cytrynowska Barbara Warszawa
12 Czapla Elżbieta Sulechów
13 Czyż Krystyna Nowy Tomyśl 
14 Garczyńska Urszula Szamotuły
15 Glanc Krystyna Każmierz
16 Góra Elżbieta Zielona Góra
17 Jastrzębska Halina Nowogard
18 Jaszke Wanda Chojnice
19 Jędrasiak Krystyna Poznań
20 Kołodziejska Helena Nowa Sól
21 Kowalkowska Grażyna Międzychód
22 Kruczyńska Regina Świecie
23 Kryczka Anna Bydgoszcz
24 Kukurenda Lidia Każmierz
25 Kurczalska Aniela Bytom Odrzański
26 Łosik Alicja Legnica
27 Maciejewska Krystyna Włocławek
28 Mućka Halina Płoty
29 Nawara Romana Warszawa
30 Osiecka Maria Nowy Tomyśl
31 Pawłowska Grażyna Gorzów  Wlkp.
32 Piechocka Jadwiga Piła
33 Piętocha Maria Międzychód
34 Poszwa Bogumiła Pieńsk
35 Prządkiewicz Maria Zielona Góra
36 Przybył  Irena Kopania
37 Puk Felicja Pniewy
38 Reizner Teresa Sulechów
39 Rosa Małgorzata Komorów
40 Sobolewska Alfreda Bydgoszcz
41 Sotnik-Kamińska Alina Ustka
42 Staniszewska Wanda  Gniezno
43 Stefanowicz Danuta Gdańsk
44 Stefanowska Ewa Główczyce
45 Suchora Elżbieta Kościan
46 Surma  Ewa Chodzież 
47 Szadłowska Krystyna Chojnice
48 Śliwińska Teresa Bolesławiec 
49 Śliwińska Helena Warszawa
50 Tarnowska Danuta Gorzów  Wlkp.
51 Tchorowska  Danuta Elbląg
52 Tonder-Dymarkowska Janina Kościan
53 Trawka Elżbieta Sulechów
54 von Ossowska Mieczysława Leszno
55 Wojciekan Zofia Redzikowo
56 Woźniak Stefania Nekla
57 Zakałużna Waleria Wrocław
58 Zienowicz Alina Legnica
Czytaj dalej...

Wigilia Klubowa 2019

Drogie Amazonki

Zapraszam wszystkie poznańskie Amazonki do siedziby klubu

na spotkanie Wigilijne

                    17 grudnia 2019r - godzina 16,00 / wtorek/

Ze względu na zamówiony katering, prosimy o dokonywanie wpłaty 25 zł w biurze u Małgosi Pielichowskiej / do 5 grudnia br/

W TYM ROKU NIE PRZYNOSIMY PREZENTÓW-KAŻDA Z PAŃ DOSTANIE UPOMINEK OD KLUBU.

Do zobaczenia Krystyna Wechmann

 Wigilia 2016 600x337

                                    

                

Czytaj dalej...

Zapytanie ofertowe - Projekt pod nazwą „ RAZEM PRZEZ GÓRY I DOLINY”

Projekt pod nazwą „ RAZEM PRZEZ GÓRY I DOLINY”
Współfinansowany przez PFRON

Poznań, dnia 13 listopada 2019 r.

Zapytanie ofertowe

Przedmiot: „Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu finansowanego w części ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych”.

Zamawiający:
Poznańskie Towarzystwo „Amazonki”
ul. Piastowska 38
61-556 Poznań
Tel. 61 8333 665
KRS 0000075164
NIP: 783-14-95-516
Regon: 631275027
Adres strony internetowej: http://www.amazonki.poznan.pl/
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Status organizacji pożytku publicznego: TAK
Zamawiający nie jest płatnikiem VAT

Czytaj dalej...

Grudniowe szkolenia Wyróżniony

                           

Informacja

W ramach zbliżających się szkoleń:

Szkolenie Liderek Z Zakresu Zarządzenia oraz Warsztatów W Zakresie Edukacji Zdrowotnej Dla Seniorek obywających się w dniach 11-15 grudnia 2019r. będzie można wziąć udział m.in. w Panelu dyskusyjnym poświęconym Narodowej Strategii Onkologicznej, w panelu wezmą udział:

-         Sławomir Gadomski, Podsekretarz Stanu Ministerstwo Zdrowia

-         Maciej Miłkowski, Podsekretarz Stanu Ministerstwo Zdrowia

-         Bartłomiej Chmielowiec, Rzecznik Praw Pacjenta

-         Piotr Czauderna, Agencja Badań Medycznych

-         Małgorzata Gałązka-Sobotka, Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowi

-         Krystyna Wechmann, Prezes PKOPO i Federacji Stowarzyszeń „Amazonek”;

oraz w Wieczorze Wigilijnym z udziałem Pani Prezydentowej Agaty Kornhauser-Dudy.

W/w szkolenie odbywają m.in. się w ramach realizacji zadania finansowanego ze środków PFRON pn. „Profesjonalizacja działań klubów Amazonek ” oraz w ramach Rządowego Programu ASOS na lata 2014-2020 pn. ,,Aktywne Seniorki” ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

                                                                                               

Czytaj dalej...